2012. okt. 16.

Könyv ajánló (ajánló???), Sylvia Day: Hozzád kötve - Bared to you (Crossfire sorozat 1. kötet)

Sylvia Day: Hozzád kötve - Bared to you (Crossfire sorozat 1. kötet)


A Hozzád kötve a Crossfire sorozat első kötete, mely az Ulpius Ház kiadásában jelent meg. (http://www.ulpiushaz.hu/day-sylvia-hozzad-kotve)
 Zárójelben jegyzem meg, hogy a New York Times Bestsellereként kínálják a könyvet.
A történet nagyon röviden
A 24 éves Eva Trammel (Miss Probléma) most költözött fotómodell barátjával Caryvel New Yorkba, Manhattan egyik menő épületének egy lakásába, gazdag mostoha apjának köszönhetően. Eva a munkahelyén szó szerint seggre esik a Cross Industries tulajdonosa Gideon Cross (Mr. Kényelmes) előtt. A két főhős már ekkor érzi a heves vonzalmat a másik iránt. Gideon és Eva között néhány futó találkozás után az alábbi párbeszéd zajlik le
-Van valakid Eva?
-Mi köze van magának ahhoz?
-Mert meg akarlak dugni, Eva. Tudnom kell, mi áll az utamban, ha áll valami egyáltalán.
-Meglehet, hogy nem érdekel a dolog, Mr. Cross.
Természetesen mindketten vadul vágynak a másikra. Eva a sötét hajú magas, jólöltözött szekszi pasira, Gideon pedig a szőke Evara, annak ellenére, hogy mindenki úgy tudja róla, hogy a barna hölgyekre bukik.
Egyikőjüknek sem kell sokáig várnia a másikra, vad fantáziájuk képei hamar beteljesülnek A féktelen szex hamar átfordul egy kizárólagosságon alapuló szenvedélyes kapcsolatba, mely nem felhőtlen. Mindkét fél nagy puttonyt cipel a hátán, és a puttony tartalmát ki könnyebben ki nehezebben osztja meg a másikkal. Eva állandóan menekül, nála ez a problémák megoldása, Gideon pedig bezárkózik csigaházába. Ahhoz hogy  a kapcsolat jól működjön el kell takarítani a múlt szemeteit, sérelmeit és sérüléseit, s mivel mindketten birtokló típusúak még ezzel is külön meg kell küzdeniük. Természetesen most is vannak epekedő "régi barátok", kedves családtagok és Cary a jóbarát, akik extra szívdobogást okoznak, keverik kavarják a szálakat.

A címből is látszik, hogy ambivalensek az érzéseim e trilógia első részével kapcsolatban. A történet erősen emlékekztet a E. L. James Ötven árnyalat sorozatának első kötetére (http://www.ulpiushaz.hu/james-e-l-a-szurke-otven-arnyalata). Bevallom, nekem gyenge utánzatnak tűnik még akkor is, ha a karakterek,a személyiségek nem azonosak. Gondolok például a két főhős megismerkedésére, vagy az idézett párbeszédre, hogy Gideon milyen nyersen fogalmazva közli vágyait....

Hogy őszinte legyek, egy korábbi bejegyzésemben ajánlott Mary Poppins: A Barátságból szerelem c. írása (http://friendshiploveby.blogspot.hu) szerintem simán felülmúlja ezt a bestsellernek kikiáltott regényt, pedig még csak a 12. fejezetnél tartunk, vagy ZoÉ (http://myfantasiabyzoe.blogspot.hu) és Pixie (http://pixiesstories.blogspot.hu) történetei között is akad jobb.

Egy dolog viszont teljesen biztos. A regény erotikus töltete miatt, garantáltan szükség lesz a 112 segélyhívót tárcsázni -ha nem áll otthon rendelkezésre tűzoltásra alkalmas személy- egy komplett tűzoltó brigád kirendelése vagy az infarktus veszély miatt rohamkocsit rendelni....

Összefoglalva, ha nem zavar a gyenge történet, akkor bátran olvassuk el a regényt. Én mindenesetre várom a folytatást, és reménykedek egy jobb cselekmény szálban, egy izgalmasabb folytatásban.

5 megjegyzés:

  1. Szia Bulika!

    Többször felnéztem már a blogodra és tetszik, ahogy az egyes általad szeretett írásokat úgymond népszerűsíted, véleményezed. :)
    Én nagy Fifty Shades of Grey fan vagyok, bár tisztában vagyok vele, hogy nem egy irodalmi Nobel-díjas mű, én nagyon szeretem.
    Amikor először hallottam erről a könyvről nekem is egy az egyben koppintásnak, utánzásnak tűnt, és nem tudtam, érdemes-e megvennem. (Itt jegyzem meg, hogy a Szürkéből nem vagyok hajlandó megvenni a további köteteket, amilyen drága, olyan rossz minőségű a fordítás, szerkesztés stb...) Azok alapján, amit írtál még mindig tanácstalan vagyok, de mivel nagy átlagban jót mondtál róla, érdekel és szerintem elolvasom, maximum megvárom, míg valahogy online hozzájuthatok. :)
    Irultam és pirultam az ajánláson, bár nem vagyok benne biztos, hogy megérdemeltem a szavakat, azért jól esett, hogy így gondolod. Köszönöm. :)
    puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia Bulika,

    köszi az ajánlót, szerintem megint nagyon jól megragadtad a lényeget!
    A szürke könyvekkel úgy vagyok, hogy jó-jó, de annyira nem hatott meg. kicsit nagyobb volt körülötte a felhajtás, amely egy nagyobb kaliberű történetet harangozott be ... Tanulva másik rossz tapasztalataiból, én már csak online olvastam el. és azt hiszem, hogy az általad ajánlott könyvnek is az lesz a sorsa...
    És ismételten csak köszönni tudom, hogy ajánlod az oldalam és a történeteim. Nagyon hálás vagyok érte!

    Puszi,
    ZoÉ

    VálaszTörlés
  3. SzeKSZi? LOL! :-D

    VálaszTörlés
  4. Szia Bulika!

    Mivel nem találtam chatet az oldalon, bátorkodom ide írni, mert megköszönném, hogy kiraktad a linkem.
    Tehát KÖSZÖNÖM! :D

    És természetesen te is kint vagy nálam!
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nemrég találtam erre a blogra és ahogy a kritikáidat olvastam, felötlött bennem, hogy esetleg szánnál-e az én blogomra is egy kis időt? :-)
    Nemsokára vége a történetnek, szeretném, ha olyan objektív, igazságos kritika születne róla, amit megérdemel. Se jobbat, se rosszabbat.

    http://sosehunydleaszemed.blogspot.hu/

    Kérlek a nálam lévő chatben válaszolj.

    Előre is köszönöm:
    NoraOak

    Ui: Kirakom a linkedet, hasznosnak találom az oldalt.

    VálaszTörlés